سرخط خبرها

اختتامیه کارگاه شعر «پس از شاعری» در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۸۸۳۷۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
اختتامیه کارگاه شعر «پس از شاعری» در مشهد برگزار شد
اختتامیه کارگاه شعر «پس از شاعری» امروز در بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اختتامیه کارگاه شعر «پس از شاعری» امروز با حضور جمعی از شاعران جوان در بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

این رویداد، ابتدای تیرماه امسال و با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی به شاعران جوانی که به میزانی از بلوغ به لحاظ زبان و ساختار در شعر رسیده بودند آغاز شد و طی ۱۲ جلسه، چیستی شعر و موانع خلاقیت در شاعری و نیز تکنیک‌های سرودن شعر برای این جوانان توسط «عباس صادق زرینی» ارائه شد.

«مرتضی سعیدی زاده» مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در این مراسم با تقدیر از همت دغدغه مندانه‌ای که در این مسیر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کار‌های بزرگ معمولا در مدت طولانی به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: تداوم و پا گرفتن اینگونه جریانات نیازمند همت، غیرت و عزم است. با صرف یادگیری تکنیک و روش‌ها نمی‌توان به نتیجه رسید. باید عزم و اراده‌ای به دنبال این کار باشد و مطالبه‌ای مستمر از سوی شرکت کنندگان در اینگونه دوره‌ها به عنوان نسل جوان این عرصه وجود داشته باشد.

سعیدی زاده تاکید کرد: یکی از نقاط قوت این جلسه هم همین جوان بودن جریان شعری است که می‌تواند تا رسیدن به نهالی پربار، راه خود را ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->